Saturday, June 03, 2006

sunt ganduri care nasc multe alte ganduri.
exemplu:miros de fum=>miros de magazie=>rame si lazi din magazie=>stupi=>centrifuga si sita=>albine la bidoanele cu miere=>50 de mii pt dan sa care bidoanele sus=>perdeaua care le acopera=>sacul de jucarii care era ascuns dupa perdea=>mos ene care le ia jucariile copiilor care n-au fost cuminti=>mos craciun:"de ce esti asa obraznica?"=>'replica mea:"daca asa m-am nascut eu cu obraznicia in cap?"=>baletatul meu din ajun=>criza cand am aflat ca nu exista=>costumul meu rosu de craciunita cu care l-am pacalit pe varul meu cand avea un an...=>calculator,calculator,calculator=>yahoo=>no more books=>bibliotca cu cele 2 papusi sindy=>gatul rupt al papusilor mele barbie cand nu-mi faceam ordine in camera=>dezastru...cuvantul apoteotic cu care inchei aceasta demonstratie.
sunt ganduri care ucid multele alte ganduri de dupa ele prin sufocare.ele,neurmatoarele se sufoc singure pentru ca se simt balast.
examplu:nu mai e timp.
mai e ceva de spus dupa asta?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home