Saturday, May 27, 2006

in fiecare zi mai aflu ceva despre mine..ceva ce nu tin neaparat sa aflu penrtu ca mi-e pur si simplu frica...
ieri am aflat ca traiesc intr-o bula transparenta,colorata neuniform,din material plastic, ce se deformeaza elastic la contactul cu lumea.
bula este semipermeabila:
-umanul nu poate trece prin ea
-trece materialul brut:mort sau aproape mort
ce ma contrariaza este ca ma simt bine asa protejata si ca stiu ca nu as vrea sub nici un pret sa sparg bula pentru ca obisnuita cu ea m-as pierde repede,m-asa sparge imediat dupa ea.
insa daca m-as mai naste o data,as vrea totusi sa stiu cum e sa traiesti fara folie de siguranta.poate asa nu i-as simti lipsa si as savura cum mananca din maruntaiele mele virusii umani.insa,daca ei ar musca acum ar fi fatal caci nu am crescut odata cu durerea

1 Comments:

Blogger Unknown said...

e si o carte mai science-fiction asa cu ce spui tu acolo.
imi place: transparenta si fatal. 2 in 1. material inconstient pe buza unui glob de sticla aerat.

4:52 AM  

Post a Comment

<< Home