Saturday, May 27, 2006

lumea mea se prabuseste si de reconstruieste cu o viteza uimitoare:azi,ca in fiecre sambata,am venit acasa la ora 10 cu tramvaiul_m-am asezat pe cele 3 scaune din fata:cate un eu pe fiecare
-eul entuziast,care isi balanganea picioarele incaltate cu ghete verzi si nu isi putea stapani ranjetul
-eul tiran care isi crea drame si obseva ridurile de pa gatul batranului ce cobora la bocur obor
-eul observator,care statea rezemat de spatar
o imagine obisnuita
trist a fost cand s-a aglomerat si a trebuit sa cedez doua locuri
aici e foarte riscant,pentru ca eul care domina pana trebuie sa cobor este cel care ramane pe scaun.
azi am avut noroc,caci nimeni nu vroia sa stea acolo unde oscilatiile sunt cele mai mari
azi am avut noroc ca eram singura care vroia sa-si balangane picioarele in tramvai
si e pacat de ei,ca nu stiu ce pierd...

1 Comments:

Blogger Cougar said...

surprising, but i really liked this.

2:42 PM  

Post a Comment

<< Home