Tuesday, May 23, 2006

imi e rusine de ce scriu acum

azi m-am trezit la 6:35,m-am imbracat repede,m-am gandit sa-mi iau freezby dar am uitat si am plecat dupa ce l-am pupat pe tata si l-am asigurat ca nu imi pune absenta la prima ora.
am luat autobuzul 135 dupa ce a, fugit toata intersectia,am schimbat la foisor cu 133 dupa ce am mai fugit o statie(am coborat la viteazu),am coborat la statia cu copacul albastru si iar am fugit pana la scoala...scoala...am plecat de la scoala spre green...green...am plecat din green spre casa,am mers pe jos pana la statia de 311,n-am luat 311,am mai mers pe jos pana la urmatoarea statie de 311 si iar n-am luat 311,apoi am fugit pana la statia de 311 ca sa iau 311,am coborat la iancului si iar am traversat intersectia fugind...acasa...

ma prostesc zilele astea..regresez tot fugind_ziua fuge pe langa mine doar cand nu fug eu pe langa ea_doar atunci mai simt caci bataile inimii imi accelereaza si impulsul nervos.
din pacate dureaza doar cateva fractiuni de secunda in care observ ca oamenii de pe strada privesc ciudat zambetul meu care se transforma cu fiecare incruntare intr-o expresie plana la fel ca a lor...ma adaptez_ma camuflez..am un costum special de om...ei nu stiu,numai eu stiu ca sunt...
ce sunt?am uitat...dar masca asta umana ma prinde bine...maine nu uit sa iau freezby la scoala..si nu mai fug dupa autobuz,nici spre casa...am tot timpul...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home