Tuesday, May 23, 2006

micul abonat la ratb

azi am constatat ca singurul lucru dupa care alerg eu este autobuzul:niciodata dupa o persoana,niciodata dupa un caine,niciodata pentru o imagine...
autobuzul iti ofera confortul faptului ca se misca.autobuzul iti ofera o tinta dupa tinta pe care ai ales-o tu la inceput.autobuzul te da afara,oferindu-ti constiinta faptului ca o sa-si reia ciclul si nu te ajuta cu nimic intoarcerea in spatiu caci restul coordonatelor s-au schimbat.
tot adevarat este ca si persoanele,cainii si imaginile pot fi miscate,pot sa te poarte mai departe,dar asta cere timp si imblanzire,asta cere riscul de a nu stii cand o sa vrei sa cobori sau cand se vor deschide usile si un curent circular sau nu,in cel mai bun caz,te va trage afara...
autobuzul mai are o calitate:trece in fiecare zi la aceeasi ora prin aceeasi statie,neschimbat;daca face pana nu prea conteaza_o intarziere de 5 minute recuperata pana la prima statie
n-am vazut pe nimeni care sa planga ca n-a venit autobuzul,in afara de mine...
si autobuzul nici macar nu m-a imblanzit...

3 Comments:

Blogger Unknown said...

femeile-s autobuze... unde zicea andries asta, bine mai facea la inima

10:34 AM  
Blogger cinenuseuitainsoare said...

nu ma gandeam la andries acum

10:39 AM  
Blogger Unknown said...

bine,asta stiu... imblanzeste autobuzul e continuarea :)

12:56 PM  

Post a Comment

<< Home