Monday, May 22, 2006

am fost la mare_superba marea,calda si pietenoasa vama(mai putin sambata seara) ,tolerant nisipul,binevoitor soarele(intentia conteaza)
a2a zi m-a sunat mama_cum e marea,cum e vama,cum e nisipul,cum e soarele?
superba
calda si prietenoasa
tolerant
binevoitor
...simplu sau cu detalii,oricum,a urmat o intrebare:"ai vazut marea?"
"marea?da_albastra,cu valuri,rece...mare"
si am venit de la mare,cu imaginea ei inghetata pe retina si cu vocea ei in melcii culesi de sub faleza.
si cand am vazut in ce praf am ajuns acasa am realizat ca imi lipseste si ca as vrea s-o mai vad o data..ca nu m-am saturat de ea,nu m-am incarcat cu ea,n-am baut-o prin vene_mi-a ramas in ochi si in ureche,dar n-am simtit-o atat de epidermic pe cat trebuia_nu mai stiu ce textura are,ce gust are sarea,cum miros algele si pestii de la mal...
si nu mai tin minte de cand n-am mai vazut ceva cu toate organele de simt
am uitat cum e sa ma intrec cu cineva pe numarul de frunze calcate toamna pe strada...atunci stiam ca e toamna..pandeam toamna..acuma pot sa calc pe un covor de frunze si tot nu-l observ,decat daca imi ingreuneaza pasul
nu vreau sa mai cresc_o sa-mi fac codite si o sa ies afara sa ma bucur ca ninge in miezul verii cu puf de plopi..si puful o sa se lipeasca de cozile mele care se vor desface si se vor face din ce in ce mai albe..si de la puf...

1 Comments:

Blogger Unknown said...

stii ce? o vreau la mare
:)

10:12 AM  

Post a Comment

<< Home