Wednesday, May 31, 2006

peste 10 ani
-n-o sa mai am voie sa ma impiedic pe strada
-n-o sa mai port ghete verzi
-n-o sa mai alerg dupa autobuz si n-o sa mai traversez pe diagonala
-n-o sa mai stau pe scari la teatru
-n-o sa mai zambesc aiurea pe strada
-n-o sa ma mai uit la familia bundy
-n-o sa ma mai port ca un mascarici
-n-o sa mai dureze machiatul 1 min,ci juma de ora
-n-o sa ma mai dau cu creion negru pe care sa-l intind dupa aia pe toata fata
-n-o sa ma mai murdaresc de rimel pe nes pentru ca ma voi da cu o gramada de fond de ten
-n-o sa mai am privirea asta de terminator cand n-o sa-mi convina ceva
-n-o sa ma mai tavalesc prin iarba cu cainele max,care nici n-o sa mai fie atunci
-n-o sa mai beau bere,ci bauturi colorate de fite
-o sa ma pieptan in fiecare zi
-o sa ma duc la dentist de fiecare data cand va fi nevoie
-o sa le raspund serios oamenilor
-o sa port tocuri si ciorapi lungi si o sa stau elegant picior peste picior
-o sa am geanta neagra
-o sa compostez intotdeauna biletul
Si hai sa zic ca ma obisnuiesc eu cu toate astea...doar se schimba treptat.
Insa mi-e frica ca peste 10 ani toate astea o sa-mi intre in sange si ma voi trezi in fiecare dimineata fara regret cu o ora mai devreme ca sa imi pun actele in geanta,sa ma pieptan atent,sa imi pun masca aia pe care o voi considera salvatoare pe fata si sa merg agale spre statie sau masina,ceea ce ar fi si mai grav,pentru ca stiuca nici atunci nu i-as injura pe soferii care m-ar claxona pentru simpla mea conditie de femeie la volan...
nu ma gandesc
nu ma gandesc
nu ma gandesc
nu ma gandesc ca peste 10 ani ceea ce numesc acum autocenzura si lipsa libertatii de exprimare a minelui va fi un foarte firesc si singurul mod de viata...
NU vreau geanta!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home