Wednesday, May 24, 2006

de ce cutii de conserve?

mi-am tot propus sa scriu despre ele din clasa a4a cand dadeam examen la engleza si imi spuneam ca pot sa scriu despre orice...chiar si despre cutii de conserve.
si totusi,n-am scris niciodata,desi e prima tema pe care o am in minte.
menirea mea pe lumea asta,voi afla mai tarziu,este sa scriu despre cutii de conserve.si mi-e frica sa o implinesc...mi-e frica sa nu dau gres...
stiu ca o sa am o singura sansa sa scriu despre cutii de conserve_a 2a oara ideile ar fi deja vestejite...
si chiar daca ar fi perfecta prima scriere,ce as face dupa_cu ce scop m-am mai trezi dimineata cand stiu ca neintamplatul nu mai exista??
ah,imi cer scuze,e simplu:imi gasesc o noua obsesie si astept in continuare ca ea sa nu prinda forma

0 Comments:

Post a Comment

<< Home