Thursday, June 01, 2006

la ce imi foloseste mie sa stiu ce sunt fenolii si alcoolii si functia pentru maxim sau ordonare in c++,daca eu n-am scris ce-am avut de scris si n-am citit ce era de citit si n-am spus nimic niciodata sincer?suna banal pentru ca din pacate e mult prea cotidian,de un cotidian perfect,fara nici o eroare.
in fiecare zi oamenii mari se chinuie sa creasca omul mare din mine.
si micul print face tot posibilul sa nu lase invins...
pana cand sarpele care,vazand cat de pamanteana sunt,mi se va incolaci in jurul gleznei ca o bratara.
acum imi lipsesc radacinile,dar mi-e teama ca vor creste si ele la un moment dat si voi incepe sa pun intrebari.
vreau sa va aud pe toti spunandu-mi "la multi ani!" azi...chiar pe toti...sa-mi dati putere sa n-am nevoie de explicatii.
vreau sa ma vad mereu pe mine in cer si sa rad cu pofta.desigur,voi fi singura....voi,in cel mai bun caz,o sa zambiti.si va inteleg.
problema e cat de sincer voi rade eu.vreau o floare care sa ma gadile mereu.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home