Monday, May 22, 2006

in fiecare zi ma prezint cuiva...si tot in fiecare zi uit cum m-am prezentat_nu-i pot cere acelui om sa imi retina numele daca nici eu nu-l stiu.nu inteleg ce vreau sa par si de ce as vrea sa par intr-un anume fel.nu inteleg de ce imi tot schimb numele si poreclele de cand ma stiu si ma complac de fiecare data pentru putin timp intr-una din ele.
de ce fug?nu pot sa merg incet?de ce ma alung de fiecare data?
aztazi mi-am lansat o intrebare careia i-am refuzat pana acum forma mai mult sau mai putin materiala.
nu sper sa aflu curand raspunsul..ma bucur doar ca mi-am declarat batalia inceputa si mi-am facut planul:de acum incolo 10 minute pe zi o sa ma gandesc la mine_o sa-mi scriu jurnalul si proprietatile chimice care reies din jurnal si ,cand o sa numar destule zile o sa fac o medie...media as fi eu.
si totusi:noi chiar suntem noi in marea parte a timpului?eu sigur nu sunt eu cu ceilalti si cu mine nu vreau sa fiu singura.
si iar renunt la planul meu de autocunostere la numai 2 minute dupa ce l-am conceput...
asa ca,daca ne intalnim pe strada,strigati-ma cum vreti..raspund la orice nume decent si zambesc de fiecare data...

1 Comments:

Blogger Unknown said...

fugitul si mersul incet, preferatul meu din preda, citat adica
incep sa te citesc cu placere

10:22 AM  

Post a Comment

<< Home