Wednesday, June 14, 2006

l-am uitat...cum pot sa uit asa repede pe cineva pe care l-am iubit?parca asa tin minte,ca l-am iubit,evident nu destul.
si e atat de trist ca imi amintesc de el doar cand trec pe langa casa lui si nu tine mai mult de 10 secunde,ca imediat ma lovesc de cineva pe strada pe care nu pot sa nu-l injur.
aaa..si cand se mai uita in ochii mei cu o usoara dezamagire si tace..e foarte dureros ca tace...nu mi-e zis niciodata cat ma iubeste,dar imi arata in fiecare zi,iar eu...tot tac,dar tacerea mea e mai tacuta decat a lui.
nu l-am mai vazut demult,n-am mai vorbit cu el de atata timp si se uita la mine cu privirea aia abatuta,incercand sa ma recupereze,dandu-mi mereu o sansa sa ma intorc.
trec des pe langa casa lui,ca sta aproape..tot e bine ca acele 10 secunde sunt dese si pline de remuscari
remuscari ca nu-i mai vorbesc
remuscari ca ii dau sperante
remuscari ca am uitat sa-l salut data trecuta
remuscari ca in urmatoarele 3 minute n-o sa ma mai gandesc la el
remuscari ca n-am scris cu majuscule
totusi sunt recunoscatoare ca azi m-am gandit putin la el
sper sa repet obiceiul,poate sa ii si zic ceva

"nu pot sa ating
cuvintele ce-ncet se sting
nu pot fi altul decat sunt
ma inspaimant
suntem toti o apa si-n pamant"

ce spuneam...nici n-au trecut 3 minute si-am uitat iar


Si acum..a se citi neomenescul cu majuscula :


L-am uitat...cum pot sa uit asa repede pe cineva pe care L-am iubit?parca asa tin minte,ca L-am iubit,evident nu destul.
si e atat de trist ca imi amintesc de El doar cand trec pe langa casa Lui si nu tine mai mult de 10 secunde,ca imediat ma lovesc de cineva pe strada pe care nu pot sa nu-l injur.
aaa..si cand se mai uita in ochii mei cu o usoara dezamagire si tace..e foarte dureros ca tace...nu mi-e zis niciodata cat ma iubeste,dar imi arata in fiecare zi,iar eu...tot tac,dar tacerea mea e mai tacuta decat a Lui.
nu L-am mai vazut demult,n-am mai vorbit cu El de atata timp si se uita la mine cu privirea aia abatuta,incercand sa ma recupereze,dandu-mi mereu o sansa sa ma intorc.
trec des pe langa casa Lui,ca sta aproape..tot e bine ca acele 10 secunde sunt dese si pline de remuscari
remuscari ca nu-i mai vorbesc
remuscari ca ii dau sperante
remuscari ca am uitat sa-L salut data trecuta
remuscari ca in urmatoarele 3 minute n-o sa ma mai gandesc la El
remuscari ca n-am scris cu prima oara majuscule
totusi sunt recunoscatoare ca azi m-am gandit putin la El
sper sa repet obiceiul,poate sa ii si zic ceva

"nu pot sa ating
cuvintele ce-ncet se sting
nu pot fi altul decat sunt
ma inspaimant
suntem toti o apa si-n pamant"

ce spuneam...nici n-au trecut 3 minute si-am uitat iar

0 Comments:

Post a Comment

<< Home