Wednesday, July 12, 2006

dependenta mea de fetze frumoase imi macina mintea care daca intr-o zi nu primeste de la retina semnalul apropietii unei astfel de fetze erupe intern cu lava calda,sarata si transparenta care isi impune sa nu iasa afara.si atunci presiunea e si mai mare.
cand ma lovesc dimineata la unul din cele 6 degete de la picioare stiu ca urmeaza sa le strivesc si pe celelalte.
o zi fara o fatza frumoasa e o zi in care mi se taie cele 12 degete de la picioare si cate 3 de la fiecare mana...lipsa celor 3 degete de la mana dreapta e cel mai mare handicap,caci nu creierul controleaza ci ele..tot
azi sunt in imposibilitatea de a vedea caci mi-am taiat toate degetele nevazand nimic care sa zambeasca
degeaba stau in fata oglinzii_imaginea e neagra
ochii din oglinda ce vad?poate pot sa-i ascult cu cioturile mele

0 Comments:

Post a Comment

<< Home